4 marca 2012

sztuczki

hej, suczki, na na na na, 
my znamy wasze sztuczki, na na na na.

obiecałam co poniektórym osobom, że coś napiszę. ale że nie mam co, więc pokrótce na temat sztuczek, które moja Corey ma w zanadrzu. zacznijmy od najprostszych, o których właściwie nie powinnam wspominać, bo zna je pewnie nawet najgłupszy Burek. no i reszta, których być może jakiś Azor nie zna. <:
  • siad
  • waruj
  • zostań
  • daj głos
  • daj łapę
  • drugą
  • przybij piątkę
  • obrót
  • czołgaj się
  • hop
  • zejdź
  • proś
  • klękaj (przód na ziemi, a zadek w górze)
  • zostaw
  • do mnie (chociaż czasami coś jej odpierdzieli i ma mnie w dupie - to miłe z jej strony...)
  • podaj
  • nie rusz
  • wyj
  • noga
  • chodzenie do tyłu
  • równaj
  • kłus
  • wystawa
  • aport
  • łapie piłeczki
  • wskakuje na plecy
  • przeskakuje przez uniesioną nogę
  • zagania konie
  • przeskakuje przez leżącą Lunę - drugiego psa
  • zmienia pozycje (np. siad -> leżeć -> stój -> siad -> stój itd.)
  • przynosi piłeczki (nie, nie aport. po prostu jak powiem 'gdzie piłka?' to ona znajduje zabawkę i mi ją przynosi)
  • targetowanie tylnymi łapami (na razie wchodzi zadkiem na pięć sporawych książek)
to chyba wszystko.
poza tym ćwiczymy sobie frisbee, agility no i obedience. ale najczęściej po prostu sobie piłeczkujemy dla relaksu. nie ma u nas nigdzie toru agility, więc trzeba się zadowolić hopkami z drewna, dźwigniami z deski a tunelem... a tunelu nie ma, ha!
frisbee - nie mam sił do Corey. że też nie mogłam trafić na jakiegoś bołdełka, który by nie wykańczał wszystkich dysków zanim zaczynamy się w ogóle uczyć czegoś nowego. pogryzła już multum talerzy. ale i tak ją ubóstwiam. <3
obedience - jak na razie tylko sobie chodzimy, każę jej zostać, przybiec etc. słabe początki.

zdjęć nowych nie ma, więc... no więc nie będzie. :p


cześć!

1 komentarz:

  1. ładna lista :] u nas też nie ma toru ale znalazłam coś takiego ( http://chomikuj.pl/Axisss/Galeria/Jak+Zrobi*c4*87+przeszkody/Hopka )
    więc dla urozmaicenia można samemu coś zrobić :]
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń